Wednesday, July 13, 2011

Apabila pak cik depan sogo berbicara & beri pendapat tentang perhimpunan bersih 2.0

Assalamualaikum & Hi ^ ^


Part 1



Part 2


" Biar aku miskin tapi aku kaya ilmu"
"Biar aku dihina tapi martabat aku mulia"



Renung Renungkan lah 

Cuma aku tak berapa suka dengan Perhimpunan Bersih  2.0 sebabnya

=
=
=
=
=
=
=

Bukan ke si Ambiga tue fighting for lina joy( si murtad tue)
Ambiga nie jugak kan yang sibuk mempertahankan kemurtadan si LINA JOY TUE kan!

Bukan dia  jugak ke mempertikai Perlaksanaan hukum syariah dalam artikel 121 (A1)

Tapi mengapa  ada yang sokong dia nak nak perhimpunan bersih 2.0
diaorang tak ingat ke yang dia fighting for murtad untuk Lina Joy tue,nafikan islam sebagai agama persekutuan dan mahu sisihkan hak orang melayu!!??

Ia pun ,Kalau tak puas hati 
boleh suarakan dalam pilihan raya!



Siapa betul,siapa Salah
Biar Allah sahaja Tentukan :)


PEACE PEACE 

jangan gaduh gaduh is not good for our country!

YA ALLAH SELAMAT KAN LAH BANGSA SEAGAMA KU DARIPADA BERPECAH BELAH


MALAYSIA TANAH AIR KU :)



"Tanya Diri kau Apa Yang kau bakti pada negara"

"Bukan Negara Berbakti kepada Kau " ~ Nice pak cik Oit :)



P/S : ELOK KITA KETEPIKAN FAHAMAN POLITIK YANG BERBEZA



TAKDE FAEDAH KALAU BERGADUH PASAL POLITIK NIE

ESOK ESOK BILA KITA DIBANGKITKAN DI PADANG MASYHAR  KELAK


KITA DILETAK KAN DIBAWAH PANJI YANG SATU JUGA



PEACE SEMUA :)

CHILL YAWWW :)


May Allah bless you pak cik :)

Pak cik rules :)









No comments:

Post a Comment