Sunday, February 27, 2011

Muvieee ~~ Eceeeeceeeeee,dah lama tak tengok muviee :)

Assalamualaikum semua =)

Aku memang dah lama giler tak tengok muviee nie..Paling last pun tengok cerita khurafat with my adek  dekat seberang perai (punya lah jauh giler aku tengok muviee nie)Aku rancang macam mahu tengok muviee je hari rabu ini (waktu nie  kan ticket murah )Tahun 2011,muviee kan tip ~top gila bagai :)So,aku dh susun muviee mana yang aku nak tengok ...TeeeetEEeeeee :)

Paling aku betul2 nak tengok muviee twilight saga: Breaking dawn :) i'm twilight fan +++ dalam muviee nie bella and edward dah kawen and then jacob bermusuhan dengan edward(sebab bella kawen dengan edward.)Bella pulak dah mengandung anak edward( ini yang aku tak tahan nie...Mahu tengok sangat2..)Yang part paling best,bila bella mengandung,semua macam happy even Roseli(dia kan macam tak suka dekat bella dulu~)so,dia siap jadi godmother untuk anak bella dengan edward :) yang bestnya,part bella turn to be vampire!!Mulanya,edward macam tak mahu bella jadi vampire,but masa nak melahirkan anaknya,bella macam tumpah darah (eceeeeeeeccee)so,nak tak nak edward
terpaksa turn kan bella jadi vampire +++ akhirnya anak bella dengan edward kawen dengan jacob( ini semua review dari buku novel twilight.Tapi kalau muviee,mesti akan ubah.Kalau korang nak tahu sangat macam mana final muviee nie,rajin2 baca buku novel twilight:Breaking Dawn )Aku suka tengok muviee nie pon sebab jatuh chenta dengan edward (eceeeceee~bajet kan !!! )


So, ini adalah muviee pilihan ,yang bakal aku akan tengok ( insya ALLAH)~Aku mahu keep my pocket tebal2 supaya aku dapat tengok muviee ini semua :) p/s:bahasa aku agak pasar sikit dalam post ini.

"Black swan"~ Tertarik dengan muviee ini,tapi tak tengok lagi,just tengok trailer je ,gempak :)


          "Twilight saga:Breaking Down"~ Harus tengok :) WAJIB



          "Transformers"~ Saya mahu tengok Shia la BeouF+ bumblebee:) gempak seh,tengok trailer ini.


127 hour muvie~macam best jugak :)
    

1 comment:

  1. 127 hours mmg best atin..based on true story. lps iwan tgk, rasa mcm:

    1. nk pegi blue john canyon, utah
    2. rkte ada kt tmpt die, fhm apa yg die rase
    3. lain mcm...tgk life dr perspektif yg berbeza..

    filem ni dh xde kt wayang, so atin donlod la.. haha. xrugi tgk.. ;D

    ReplyDelete