Saturday, February 26, 2011

Saya Sudah dewasa =)

Assalamualaikum semua :)

Today it's my birthday,Alhamdulilah masih diberi kesempatan untuk menikmat nikmat hidup  untuk 24 tahun ini :) Hari nie hati atin sangat girang,sebab semuanya wish kt  pacebook ..haha :) tq ,to all my friends for  you sweet birthday wish :)
Aten berharap sangat 4 my birthday nie,saya akan mendapat kerja yang gempak2 and then menjadi staff nurse yang berkaliber :) Amin :)


Semalam my mum, keep ask me nak celebrate birthday kat mana???i tell my mum,tahun ini tak nak celebrate sebab dah makin dewasa..haha, makin tak percaya saya dh dewasa... :) umur makin pendek bukan makin panjang..keep thinking lately nie,apa akan jadi pada atin dlm masa 5 tahun lagi!!!!dh berkahwin ke belum??,nanti anak berapa orang??siapa husband saya?? (All stuff that women always thing)haha...but when i thing again,makin lama ,makin merepek :) so,i shut my mind :)..Semalam tak dapat shoot picture sunset sebab dekat subang, hujan(agak sedih)haha,tapi hari ini masih ada lagi :)


Lately nie saya makin touching pulak :) maybe i'm stuck at home,sementara tunggu nak dapatkan lesen kejururawatan dlm bulan 3(guys,saya makin malas nak menunggu)sebabnya hospital tak nak hired people yang tiada lesen kejuruwatan lagi..by the way,saya menjadi bibik kt umah( even though saya dah ada bibik)So,i keep wait :( lambat pulak.).But when i'm thinking about work makin takut pula...yep ,of course u deal with people,tapi saya macam tak sabar2 pulak nak memulakan alam perkerjaan :),saya mahu berkerja dengan bersunggu~sungguh dan mahu menjadi staff nurse yang berkaliber :) Insya ALLAH..haha,aten pun dh tak tahu nk post ape nie....okey atin mahu post my picture  ... Haha (tiba2 kn)








   This is me and the owner on this blog =) haha,this is a random picture of  me and my adek + kak long :)

No comments:

Post a Comment