Sunday, February 27, 2011

sUnsEt oh sUnsEt :)

Assalamualaikum semua =)

Semalam dekat Subang Jaya,memang hujan lebat gila~gila..Petir sambung menyambung,pergh !!!! rasanya mcm area kawasan rumah aku nak crushed :( Anyway,bila dah hujan bagai nie,sunset pun tak muncul tiba :( so semalam agak frust menonggeng sebab tak dapat nak shoot picture of sunset !! KECEWA SUNGGUH!!!

Aku pun boring tahap giler!!!so, aku pun godek2 kat laptop..Alik~alik aku terjumpa picture sunset yang pernah aku tangkap dahulu kala :) apa lagi,aku pun belek~belek picture sunset yang aku pernah shoot (ini kiranya macam nak melepaskan kerinduan terhadap sunset ) parah kan !!Haha,nak buat macam mana ,lately  ini aku macam obsessed dan windu sama sunset..

Aku nak ceita  sikit .Tadi,aku godek2 komputer atas,puas aku belek satu per satu Tengah syok2 membelek tue aku pun terjumpa picture sunset yang sangat sumpah chantek giler...Terkesima jugak tadi!! i can say that i'm proud with my abang work..He took amazing picture of sunset :) Aku terpikir pula,bila aku mahu jadi pro macam dia kan???it's take time  to be pro guys :)..Takpe2 praktis  dulu,benda macam nie bukannya bole menjadi dengan ajaibnya ,so mesti merangkak macam kura~kura dulu dalam bidang photography :) Yang lawak nya ,time aku tengah feel shoot picture sunset nie,ada pulak yang sibuk hon2 kat aku (kacau betul korang ini :P ) tapi aku mengaku jugak lah,waktu itu aku macam bajet hot..Keh3x (Perasaan :)

Aku memang nak masukkan picture  sunset,yang abang aku shoot,tapi aku harus mintak kebenaran dulu,not simply2 letak..Tak pasal2 nanti dia marah..So,korang tengok picture aku yang tak seberapa nie  (harap2 korang bersabar dengan picture ku ini :) Jap2,aku nk godek dulu picture sunset nie.Bukan apa,takut picture yang pernah aku post dulu :) Harap,korang suka dengan picture ini (kalau tak suka, duduk diam2,kay )tak lah,tipu2 je :P



 i love sunset..Bila asar menutup mata,kini tiba lah maghrib :)



                               
                                                                         sunset rules =)

No comments:

Post a Comment