Wednesday, March 30, 2011

Mood Malas :)

Malas


AKu malas nak pi ambik lesen nursing ~memang aKu malas :) lalalalalalalalalalalalala .... = =
Orang malas memang macam nie..Malas..Malas ..Malas :) malas nak menempuhi jalan raya yang sibuk,malas nak naik bas,malas nak gie kolej ,malas nak lepak lama2 kat kolej :) malas nak lepak2 dengan budak junior and akhir kata memang aku Pemalas :)

Lantak pi ler ,aku  dalam mood kemalasan zone..TeeeeeTeeeeee..nanti~nanti je aku pi ambik lesen aku tue :) malas2 tersangat lah malas... (nasib baik menaip ini aku tak malas ) Actually aku tak sabar jugak nak tengOk lesen tue :) tak sabar jugak nak dapat lecana aladin and buku kod etika kejururawatan dari Lembaga jururawat Malaysia (skema,tiba2) tapi aku nie jenis insan yang tersangat pemalas maka mood aku nak ambik lesen nursing macam takde :)


okey2,kalau aku dah pi ambik,aku akan post dalam blog nie.Cuma sekarang dalam mood malas :)

salam and Out! peace semua :)

No comments:

Post a Comment