Wednesday, March 30, 2011

Parody :TerbaEk :)

Assalamualaikum =)

Hello readers ,

Tonight, i want writing randOm post..hahaha :) hopefully korang bersabar dengan aku :)

Apa kena entah malam nie??Aku rasa 'wire' dalam otak aku dah tersenget :) rajin pulak aku membuat entry di malam2 begini sampai 3 entry (actually dah masuk pagi kul 1 am)
# 1 entry :mood malas #  2 entry: Who Rebecca black???  #  3 entry :parOdy

Berbalik pada topik,aku usha2 dalam youtube nie,aku pon macam boring je nak tengok video musik artis. Alik2 aku terklik kat satu parody nie " Love the way you like" ft rihaana parody~ used to be a guy. Seriously it was funny.LOL cepat :) haha,lawak giler :) rajin giler diaorang buat parody,sempoi +sporting Terbaek giler :) first time aku tengok ,chumel lah granpa nie,sporting je and yang tak bole belah make up  mak dato bagai :) rasa macam mahu tepuk amai~amai je :)

Entry parody yang aku rasa best (tak tahu korang rasa best ke tidak :P )

                                                      Mak aik!!! teRbaek dari ladang :)


                                                         Serious,aku suka yang nie!like3x


                                     Gila aku rasa lucah ,hik3x!enjoy jugak :) cayalah grandpa :)


                              serious aku ingat nie lady gaga!terbaek lah :) tapi x sebest diatas :)



Aku mahu out,salam and peace :)

No comments:

Post a Comment