Thursday, March 10, 2011

Ashraf Muslim =)





Hello readers =)
                                                                Assalamualaikum semua  =)

Well,well,well~did u heard duffy new track guys =)

Hello readers :) ape kaber?? sehat???hehe,well..well,well =)

Guys,aku tersangat ler happy..Happy,happy day.LOL.Orite enough about that =) okey,kali ini entry yang aku nak tulis about Ashraf muslim.Hopefully korang tak bosan =D Actually aku ini bukanlah fanatik bagai nak2 berkaitan dengan artis.Kalau minat pun,gitu2 je lah.But guys,aku nak admit sikit lately nie,my otak asyik terlekat je dengan satu brand  "ASHRAF MUSLIM"

Yeah,i'm totally crazy about him right now.Dia lah satu~satunya hero malaya yang paling aku minat =) and he super duper cute kan!!!First time aku saw him in Impiana Illyana at TV3.Actually,time tue aku random2 je tengok tv show "Impiana illyana" and suddenly he appear on that show and i like "wow,who that hottie??"He so pretty kacak.Since  daripada tue,aku terlekat dekat rancangan itu semata~mata nak lihat Ashraf Muslim.Before that,Ashraf Muslim won CLEO Bachelor.No wonder he so damn HOT!!!!

Guys,Ashraf muslim sekarang ini dah jadi tenaga pengamal perubatan dekat Al~syifa and so,sekarang dia jarang2 berlakon and then he said,dia sekarang ini akan berhati~hati dalam memilih watak and jaga penampilan.Oh,what a charming :)

okey,ini serba sikit profile Ashraf Muslim~nGeeeeeeee :)

Hotties :)


Dia anak sulung daripada 7 adik beradik.
19 september 1981~birthday dia :)
Asal:Teluk mas,Melaka :)
Dia ambik diploma pentadiran perniagaan~ KLIUC.
kerjaya:Meniaga,berlakon and now menjadi tenaga pengamal perubatan al~syifa :)
Ketinggian:180 ( i luv tall guy)

Why ,i totally love and crazy about Ashraf Muslim.

a) He has a nature look :)
b) He tall,sweet and also charming.
c) He down to earth and humble.
d) He always in good character in muviee or drama.
e)He cute,gentlemen and nice person (yep,actually my housemate pernah snap picture with him and he so nice toward them and my housemate told me that he so shy .sorry,tak dapat nak upload picture diaorang  and him :D )
f)Bersih gosip~ HOPEFULLY

guys~kalau aku nak list memang banyak gila2,sebab aku memang adore dia gila2.Haha :) I luv Ashraf MuslimAnd guys,jangan lupa setiap Jumaat pukul 9.00 pm dekat tv3 jangan lupa tengok Ustaz Amirul :)

Ustaz Amirul a.k.a Ashraf muslim =)








No comments:

Post a Comment