Wednesday, March 30, 2011

Who Rebecca black ???

Assalamualaikum :)

Well guys :) who Rebecca black ?Isn't she next justin bieber ?or maybe next Pop star.Actually,aku nie tak tahu sape sebenarnya Rebecca black nie tapi aku ini insan yang paling rajin stalker blog2 femeys macam fatin liyana and cik epal (the coolest blogger ever)maka terjumpa lah video si Rebecca Black.Aku check2 lah kot2sedap ala2 selena gomez  (aku suka dia,suara mantop) alik2 macam hampeh time dengar  lagu "Friday" .Erk , haha  :) nak dengar lama2,owh tidak :) aku rasa Liyana jasmin lagi best kot :)

First starting,owh this song nie memang best jugak,alik2 okey2 je lah sesuai dengan budak2 yang baru bertatih nak meningkat remaja. Aku suka tengok muka Rebecca black cun melecun + sweet je  :) serious,aku suka tengok muka budak nie tapi suara okey lah tak sebest mana (Sowie,entry nie bukanlah hendak menghentam tapi memberi pandangan! Peace :)

Aku baru je usha2 dekat youtube ,konon2 nak dengar lagu friday  sampai habis (finally i did it) overall bole tahan.Partying~partying (itu je yang aku tahu masa dok dengar lagu nie.seriously hampir 1 juta people hate this song and like cuma 148,914 je.Pergh,giler arr ramai si hater Rebecca Black.Tapi yang diaorang dOk benci2 nape??diaorang benci2, still budak nie *femeyes!kan2.Nak buat macam mane dah rezeki dia :) so,korang terima je lah :) sekalang,lagu" friday" pon dah jadi viral kat internet and youtube and kat i tune pun laku jugak macam pisang goreng.I thing Rebecca black the next big thing :)

p/s: Actually aku nak tulis entry ini sikit je,tapi macam dah terover pulak..Hik ;) haha and Fyi,aku tetap rasa      Justin Bieber lagi best :) haha :)

                                         Enjoy this video and song by Rebecca black ~ Friday~



                        Seriously,ada  pulak orang buat parody untuk lagu nie.Layan lah jugak :) + lawak :)


                                                                          


Salam and Peace readers :)

No comments:

Post a Comment