Friday, April 1, 2011

MAHARAJA LAWAK

 Assalamualaikum & Hi  readers :)




                                          

Title diatas biar kasi besar punya ,dulu Raja lawak sekarang Maharaja lawak!LOL lah jugak tadi tengok picisan maharaja lawak .It's was funny but yang certain2 je lah :) yang lain2 biasa 2 je :)
                                                                           .
                                                                           .
                                                                           .

Tapi macam hampeh je,2 minggu je dapat tengOk pree  kat astro prima yang selebihnya kena langgan astro ape tah( banyak pakej berbeNor)macam haram jadah je..Nape tak kasi pree...nape???nasib baik ada youtube,klik2 je pasti kuar :)

Panjang berbenor mukadimah diatas :) kalau aku lah,aku chop Jozan dengan Sepah  untuk jadi Maharaja lawak. Diaorang memang sempoi.Part yang sempoi dan  tak bole belah, time lawak kumpulan Sepah :mamat ngan shuib jadi patient dan Jep pulak jadi doktOr .Pecah lawak diaorang.Diaorang kalau buat lawak memang kasi pukul punya :) dan yang paling improve sekali kumpulan BALAS,seriously nie lawak yang aku rasa paling sempoi + mahu tepuk amai~amai.Gila kentang ler tadi lawak hantu mak cik karipap :) terhibur  dan YANG PENTING DIAORANG TAK BUAT LAWAK LUCAH :)

Tapi tak semua lawak kan!cian kat Amir,penat2 dia buat lawak takde sape yang gelak  dan paling aku rasa tak best time kumpulan wai (aku belasah nama  group nie) buat lawak, lawak tergantung and entah pah pe ! Jozan pulak buat lawak sempoi2,okey2 je tapi kesian jugak sebab gila kentang kaw~kaw kena advice ngan Mamat khalid :) agaknya  diaorang konpiden orang gelak tapi aku rasa orang buat2 gelak.Anyway,aku tetap support diaorang dari belakang & undi2 tak main (aku nak gunakan tou up untuk jalan kebaikan )

Jihan pun bole tahan jugak lawak dia :) aku tak bole belah masa entry dia masuk time perkenalkan diri .Mak aik , dia siap cakap "Jihan versi lawa " nak2 sekarang gigi dah  braces + rambut  cun,serba serbi tip~top :)
Nabil pun best jugak :)tapi kontroversi berbenor :) maybe ada yang sokong dia kot ,tapi lawak dia masyuk jugak  masih terikut trend dulu kala .Nothing change ,tapi bole jugak buat orang gelak :)

Anyway,memang aku terhibur + jadi awek muda  sekejap sebab gelak  time certain2 group yang buat lawak sempoi.

KORANG MEMANG TETAP TERBAEK :)
~ TERBAEK DARI LADANG :) ~

No comments:

Post a Comment