Sunday, April 17, 2011

MAHARAJA LAWAK ~Fuh2,SEPAH,JOZAN AND NABIL MEMANG TERBAEK :)

Assalamualaikum and Salam 1 Malaysia :)

Sape suka tengOk Maharaja Lawak,sila angkat tangan macam saya ========> tiba2 *ucop Wilcha*
Aku memang agak layan jugak dengan Maharaja lawak lately nie tapi aku tengok pun certain group macam kumpulan Sepah,Jozan and stand up comedy,Nabil :) Diaorang memang terbaik,fresh dari ladang :) Thank god,kumpulan WAI terkeluar ====>bye2 & kenapa kumpulan R2 keluar??konpius???I wish Amir yang keluar tapi tak keluar~keluar jugak budak nie.Kebal jugak.Kalau tak keluar2 jugak tak tahu nak cakap apa dan yang kesian, orang dOk maki2 !kesian aku tengok budak nie .

Sepah memang terbaek among terbaek ler wey.Fresh dari ladang :) Terguling~guling hari tue aku tengOk time diaorang buat muzikal comedy.Oh gOsh,they are so cute :) for my opinion,Sepah is the best among the Best :)
Part yang paling best time shuib jadi perempuan,lawak berbenor & tak bole belah.Hahaha ,it's funny and serious aku tengok rasa nak   pecah perut :) Minggu ke~3 kumpulan sepah memang besT :) gelak je keje aku time tengok diaorang ini  :)

                                                   ~ LAWAK KUMPULAN SEPAH~


Minggu part 2 pon best jugak  :) time diaorg scene lawak banduan.Muka nak ganas tapi hati  ada taman :) serious it's was funny :) LOL cepat :) meh,terguling2 dengan lawak Kumpulan sepah :)

                                                                


Jozan :) i love jozan ..Hehehehe ,what can i say~ fuh2,thumb up.Sumtime diaorang ini gedik jugak :) especially zizan ler kan,gedik dia memang menjadi time muzikal comedy :) macam ini kot lawak zizan "baby..baby..baby" `bieber fever kot si jozan nie ( auw~auw ,starting masuk pun dah gedik) like2 :) Chemistry both of them memang terbaek :) time nie,mengelupor kot aku tengok lawak diaorang :) cuba klik kat video nie :)

                                                                       ~ JOZAN~


  
Well,well,well.Hehehe,finally Nabil :) Nabil memang gila kentang lenyek superb :) Stand up comedy dia memang fresh dari ladang.Memang fresh giler lah idea  budak nabil nie :) ada je kan :) Memang lawak habis time dia jadi waiter.Kalau korang perasaan ,lawak dia memang ada kesinambungan .Thumb up Nabil.Walaupun kau nie banyak gosip2 tapi ada aku kesah =======>kau memang tetap best bila buat lawak  :)

                                                                           ~NABIL ~

                                                

Aku tetap sokong korang tapi sokong dari belakang je lah========> especially kumpulan Sepah
 Moh lah kita pakat LIKE diaorang kat facebook :) pastu kasi komen banyak2 &sepah2 kan wall Maharaja lawak kat facebook.HEEEEHeeee,SEPAH,JOZAN,NABIL  memang fresh dari ladang :) Hopefully tiga2 lah menang, bole diaorang kongsi seratus ribu seorang :) baru adil :)

P/S:Korang tak yah langgan pakej warna kt astro ======> buat apa nak upkan lagi kekayaan si AStro nie,klik2 kat youtube sudah :)

Peace and salam ukwah semua :)

No comments:

Post a Comment