Sunday, April 24, 2011

WORLD CUP 2010 FEVER

                                                     
                                                Assalamualaikum & Hi Readers :)


Teringat kenangan masa~masa lampau,masa waktu study :) i miss my housemate and roommate:)
remember masa  tengok bola  dengan Korang semua,we are the craziest,loudest 
and annoying people alive :)

Yes we are :)
haha,korang memang kentang lenyek terbaek,miss u guys :)
luv moment when we tengok bola together2 :)
Memang bagi kecoh pecah punya :)
Now,when i watch a bola match,feel kosong sahaja,no one shout at each other,fight
and bet which team win this match game :)
Memang kosong .


I still remember when world cup 2010 around the corner,
everybody seem support their team :)
Is,faz,ogy,sheila and myself,we support the Germany team :)
kak Ila and kak Fafau support Spain team :)
so,the Battle  begin :)

At first,we so glad that the Germany team always win the match :)
So, dengan belagak dan perasaan keji yang penuh dalam dada kitaorang
Kitaorang yakin bahawa team kesayangan akan menang :)
so,when Spain team vs Germany team  is battle at each other
We do the bet :)

Remember the Paul ?sotong kurita tue.
Aisyeh,macam mahu panggang itu sotong :)
okey,time tue aku,ogy,is & faz memang lah penyokong fanatik Germany team.
so,ogy lah orang yang berkobar~kobar bila baca newspaper :)
masa tue,ogy ckp dengan kitaorang yang si Paul sotong Kurita
meramalkan si spain akan menang.

but we still think positive :)
"Ala,kebetulan je :) mana bole percaya  dengan haiwan.
Syirik ma~ i told them :)
and then kak Fafau and kak ila mencelah ,

kak Ila:Ala,ape barang dengan germany team,si paul tue kalau ramal betul punya.Kalah ler wey
kak Fafau : We see tonight :) Akak yakin yang Spain team akan menang. Ada apa dengan Germany team :)
We:Okey,kita tengok malam ini :)



So,the battel is on :)

Aku:Faz,pukul 3.oo pagi jangan lupa kejut fatin ye.Tak mahu terlepas :)
Faz:okey ,fatin
Aku: Thanks you faz :) tapi kalau fatin tak bangun jugak,kau goncang je katil aku :)
Faz: Okey2 :)

Masa tue,hanya Allah je yang tahu perasaan nak tengok bola berkobar~kobar :)
Yuk semangat,nak tengok Bola :)

At the 3.00 am,everybody awake :)
haha,aku nie!hampeh berbenar.Ye Ye  nak bangun time tue,tapi habuk pon takde :)
Masa kedua je aku baru sedar :) sebab budak2 tue menjerit Gila bagai :)
Aku : Faz,kenapa tak kejutkan fatin?
Faz:Apa pulak,orang dah kejutkan & siap goncang lagi katil.Fatin tak nak bangun pon.
Aku:Patut lah,fatin rasa macam rasa katil bergegar :) sowie kawan :)
Faz:Takpe ler :)
Aku:Oit,sape menang ??
FaZ: 0~0 lagi ..

Masa tue,tak hingat ler!bising giler nak bagai :) tapi team german bukannya gol pon
kitaorang jerit macam nak terkeluar anak tekak :) kobar2 je jerit tapi habuk pon takde.
Yep,masa tue kak Fafau terkulat~kulat sokong Spain,kak Ila pulak,bantai tdwo :)
Apa lagi 4 Vs 1 :) kaw2 kitaorang jerit masa tue :)
tup..tup..tup..tap..Spain pulak yang gol :)
HAMPEH!


Kesimpulan , Kak Fafau gelak sakan kat kitaorang.Terasa macam hampeh je tadi
Jerit gila bagai,tapi Habuk pon takde.
Tiba~tiba teringat kat si PauL tue,hampeh punya sotong Kurita .


BENGANG,SEBAB TEAM YANG AKU PUJA KALAH PULAK
AISYEH,KALAU AKU TAHU LAH KESUDAHAN BEGITU
BAIK AKU TIDUR!

HAMPEH TENGOK,
DAH LAH KULIAH PAGI.HARAM AKU TAK FOKUS TIME KULIAH :)
NAK2 TIME ENDOCRINE STUDY .HARAM JADAH,AKU TERKULAT~KULAT :)
DAH LAH SAKIT TEKAK SEBAB JERIT &SAKIT KEPALA
SEBAB TAK CUKUP  TIDUR :(
 FUH, NASIB BAIK TAKDE POP QUIZ :)






MEKACEH,READ THIS ENTRY YANG GILA PANJANG.

SALAM & PEACE READERS :)

MAY ALLAH BLESS U :)



No comments:

Post a Comment