Sunday, April 17, 2011

Usop Wilcha ~ I love You .Fresh dari Ladang :)

                                                         Assalamualaikum & Hi :)

.Dia memang fresh dari ladang,terbaek and super duper charming :) That's why semua orang Mesia admire & suka kat dia :) Terbaek :) tagline si usop  memang popular " Kita Bakor..Kita Bakor...Kita Bakor.." semua orang suka guna tagline tue termasuk aku :) =======> time aku tengah geram kat sesorang.

Aisyeh,memang usop wilcha  terbaek giler.Salute giler kat dia :) Aku ingat lagi hari tue ,aku dok pakat dengan best friend nak tengok muviee lepas abis exam Lembaga Jururawat Malaysia.Aku pon decide nak tengok cerita Hantu Kak Limah balik Umah,sebab rasa macam best je & semua orang heboh cakap muviee nie best sangat.Lawak muviee nie tip top + menarik :)

Aku pun memang nak tengok gila2 muviee nie ,kiranya nak lepaskan tension bila jawab exam besar.Seriously time aku tengok muviee nie ,it was awesOme ^ ............^ beban aku sakit kepala lepas jawab exam memang hilang.Gila2 aku gelak kat panggung. Dari starting start muviee sampai habis memang lawak maksimum.Part yang paling best ,part usop wilcha ======>serba serbi tip ~top :) ucop wilcha if u read my blog ,i just wanna to say " I LOVE YOU"

Gila sumpah,Usop Wilcha memang terbaek dalam Muviee Hantu Kak Limah Balik Umah :) what can i say :) I'm in love with you :) 

"Part2 yang aku rasa chumel dalam Hantu kak limah ========> Part Usop Wilcha :)

@ Tangan dia tue + miming lagu soley2 dengan abi ====> sumpah aku suka part nie :)
@ Itu pentingnya English education :)
@Part dia lari tolak kerusi wilcha :) ======> HAHAHAHAHA :)
@ Ye ye, je nak bakor umah kak limah :)
@ Semua  part usop wilcha ========> Terbaek :)

Usop wilcha pon dah enterprem kat Maharaja Lawak :)  ye ye berbenor time dia nyanyi masa minggu ke3 :) overoll he cute and his voice========> BEST :) what can i say ~~~~~~ KAU MEMANG THE LEGEND .

             Just korang klip~klip video dekat sini ~INI SEMUA PART USOP WILCHA~















Meh ler kita pakat LIKE FAN PAGE USOP WILCHA KT FACEBOOK & sepah2 kan wall si ucop Wilcha nie :)

SALAM AND PEACE READERS.
~MEKACEH BACA POST INI :) ~

No comments:

Post a Comment