Wednesday, June 8, 2011

Mat Luthfi....Teeeteee,i like you :)

Assalamualaikum & Hi :)


I love Mat Lufthi...TeeeeTeeeee
Lawak tahap gaban :)

TerbaeeeK :)

Terguling~guling aku tengok semua video si Mat Luthfi
keh..keh..keh,Terbaekkk!!! kalah peserta Maharaja lawak.
Lawak ada  mesej :)
Memang lawak lah mamat nie
Plus he cute :)

P/S:Dia dah lama fofular,aku je baru tahu :P


Kelakor siot Mamat nie :)
Enjoy =)


Bukan semua chantek subjektif
Aku sangat setuju dengan quotes yang ini
"Bukan semua orang boleh chantek dengan muka,badan dan pakaian.
Berapa ramai yang boleh chantek dengan perangai??
Sangat lah setuju dik Non ;)


Serta Paksa
Lawak habis,masuk nie 8 kali kot aku tengok :)
memang sempoi lawak :)
Aku suka part bila dia kata macam nie
"People might force you to join them"
but let them know
they can't change your stand :)
Setuju!!!!

Mari merungut Mesia :)
Setiap hari kita pasti merungut kan??
merungut pasal uwait,kehidupan,love & bla..bla..bla
so many thing kan :)

Typical local Film/Drama scenes
Keh..keh..keh..
typical malay film :)
kalau takde benda2 macam tue ,maka tak sah lah drama/filem melayu.
Drama/filem kita,wajah kita :P

Nama Pun sampah
Sayang bumi kami :)
sekali pandang macam korean lah pulak :P
Aku suka :)

ma ma ma ma
He so sweet :)
His mention about his mother :)
cutenya :)
Aku suka :P

Apa yang boleh aku cakap,memang lawak habis =)
Gila kentang lawak dia nie & memang terbaik dari ladang :)
Enjoy giler tengok video lawak mamat nie =)
Tension pun hilang = )

Mat Luthfi nak sain!!!!!
nak sain..nak sain ..nak sain :) 
 ohsem lah kamu nie ;)
Nak sain..Nak sain :)
=)

Mekaceh baca :)
Salam & peace :)
May Allah bless you All :)

No comments:

Post a Comment