Friday, June 10, 2011

Suri Cruise wannabe :)


Assalamualaikum & Hi :)

Hello readers yang awesOme selalu,hope you guys have a wonderful day :) May Allah bless you All always.Thank sesangat kerana sudi terjah,berblowalking,singgah  ke blog atin dan menjadi followers  especially Nef  Red & Penjejak Dunia.Thanks  Thanks ^,^ i follow your blog back :) thanks readers kerana baca cerita yang agak merepek nie .Toceh Toceh :)

Atin memang dah lama nak buat entry Suri Cruise Wannabe ini.Tapi tertangguh je idea ini. Finally setelah bertahun~tahun,berbulan~bulan & berhari ~hari baru lah siap entry nie :) Fuh,penat siot perah otak nie,tapi yang bertahun~tahun tue celah mana lah  pun tak tahu,nampak sangat aku menipu!Padahal 2 hari je aku perah otak ini nak buat entry khas buat kakak aku yang terchenta.

Atin ada anak buah,chumel sangat even though dia baru sahaja 11 bulan tapi gaya dia terbaeeeK ala ala Suri Cruise pulak :) Memang bergaya  ini baby :)  stylo mylo  kalah aku ketika kecik.Baby Suri & Baby Aisyah persamaan mereka berdua ialah suka berfesyen ---->Mak Mak Depa yang dok mengajar berfesyen =)

Atin suka tengok style Baby suri nie.Chumel & stylo mylo.Baby Suri memang fashionista plus she cute.I like her style so much even though dia masih kanak~kanak Ribena tapi fesyen A List :) and Aisyah pun turut mengikut jejak langkah yang sama :) 

Meh kita usha usha kechumelan Baby suri and her Fashionista style.Baby Suri ini kiranya macam Icon Jugak lah dalam bab bab fesyen ini sampai baby baby kat seluruh dunia ini follow her style~~ada ke?? Ghasak!
termasuk anak saudara aku ini yang tengah merangka ~rangka menjadi Suri Cruise wannabe ;)

Mempersembahkan Baby Aisyah & Baby Suri =)

Aisyah Zahra yang cute always :)

Also Suri cruise :)




chumelkan :)

Super duper cute ^,^
Aisyah with her mum :)

Persaman antara mereka berdua ialah tersangat lah chumel :)
Both of them tomey tomey :)


Cutes baby..alalala,mahu gigit pipi dia
Chumel chumel :)

Aisyah zahra yang easy measy awesOme chumel
mahu mahu cium & gigit pipi dia sampai lembam :)

Chumelkan depa berdua ini :)


Fashionista Suri Cruisse
I love her style :)
Melting when see her style
she so cute & gorjes Morjes Too :)

Innocent face lor :)

Gosh.i love her style :)
She pretty cute ^,^

chumelkan :)
she so cute  wearing this colour :)

Super Duper cute & Fashionista :)


I love her style :)
head to toe is just nice & perfect

A'ah ;)

Ala ala tomey tomey ;)

tomey tomey ^,^

cute cute ^,^
macam nak pijak pijak  je ^,^
chumel sangat baby suri nie :)

Baby Suri dengan Mama dia :)
tomey~tomey :)
Dia punya style tak serabut.Menawan je aku tengok.Simple je kan style baby Suri ini yang penting stylo mylo.Fesyen dia  sangat chumel sesuai dengan umur dia yang masih kecik tapi apa yang aku perasaan lah kan dekat Baby suri ini kan bila dia pakai je sesuatu outfit memang macam kena & cun :).Itu pendapat aku lah :) Tapi memang aku suka sangat gaya dia.Tip Top sangat sangat .Aku suka :) Wink*



~Aisyah Zahra Yang Ohsem cHumel Selalu~
tomey tomeynya aisyah zahra nie :)

tue dia~
chantek bergaya kau memang da'bomb :)
x bole belah dengan head band bunga~bunga  nie :)

chumel chumel
~head bunga2 lagi ^,^ ~

Aisyah zahra dengan atuk,opah dengan abang dia
Aisyah Sangat cute :P

KaU chantek,kau memang da Bomb ;)
Head bunga2 tetap ada :)
Trademark Aisyah ^,^
tetap bergaya dik Non :)
Kecik kecik dah style :)

Aisyah dengan bibik :)
chumel chumel
yang pasti Head band bunga 2 tetap melekat ^,^

Style ^,^
tomey tomey ^,^ bergaya giler niece aku nie
aku suka :)
yang penting head band  bunga2 tetap melekat :)

Style lah anak buah aku yang seorang nie
she cute wear the pink cardingan with head band bunga bunga
Aisyah with Tok Yah ^,^

Why my face look horny???conpius!!!
hahaha :P
Aisyah so duper cute mute :)
yang penting head band tue..
still melekat :)

Tomey tomey
kecik2 dah ada style :)
still head band Bunga~Bunga ^,^

Headband tetap melekat walaupun tido :)
Head band rama~rama :)

Aisyah dengan Papa dia ^,^
she so cute bila pakai topi :)
same face
chumel chumel :)
Mak Bapak dia
~happy family~
Mama dia =)


Aisyah dengan dress batik
Chumel chumel
yang penting style :)

Tomey tomey
macam nak gigit gigit Aisyah je
Aisyah dengan Pak ngah dia :)

Cute cute :)
Aisyah dan basikal :)

White dress :)
Gosh, i love her style & attitude :)
=)

Memang da Bomb
Kecik2 dah bergaya..
chumel baju :)
Actually masa  nie si kecik busy nak main dengan belt kat baju dia :)

Mama dia :)
Merangkap kakak aku :)

still pose bergaya walaupun tidur
baju dia..Chumel saNgat :)

Baju Rainbow Rainbow
chumel kan.

Hello Readers =)
A'ah =)
pretty cute with pink dress ;)

Gosh, the moment i saW her wear this dress
i like "chumel tomey nya Aisyah nie"
meh,nak cium :)
Yang penting cekak bunga2 still ada
aIsyah dengan bunga2  memang tak dapat pisahkan ye :)

Aisyah dengan baju lady bug =)
Tomey tomey =)

Lady bug girl
cute cute
=)



Princess Dress ^,^
Chumel chumel ^,^

with her tutu dress
she so happy when we put this dress in her body :)
just look  at her face.A big smile :)
Actually,dia suka kat ball2 kecik yang melekat dekat dress tue je .


Fashionista MAMA :)
Emak Aisyah merangkap kakak aku :)
Chumel chumel :)

Look at her Tok ma & mama dia
~bergaya ~
~No wonder aisyah pandai bergaya~
Merangkap emak & kakak aku :)

I love your style kak long :)
your are so georges :)
Like like Like

Budak ini memang tersangat lah pandai bergaya :) head to toe memang lengkap.Style dia juga aku suka :) Nak nak paling aku suka bila Baby Aisyah pakai baju Rainbow Rainbow :) Nampak sweet .Dia nie memang banyak baju ,wardrobe pun penuh :) every month baju bertukar~tukar dari pants,dress ke head band mesti ada yang baru.Semua lengkap.Ini semua hasil kerja kakak aku yang rajin usha usha dan membeli baju untuk dia .Aku dapat rasa yang kakak aku ini nak suruh Aisyah turn to be a fashionista baby ala ala Suri cruise.Agak lah kot =) Tapi dia pakai apa pun memang nampak sweet sebab muka dia memang dah chumel pun :) Fesyen yang paling melekat & tak boleh tinggal dekat Aisyah ialah head band bunga~bunga :) Tetap ada.Kiranya dah jadi trademark Aisyah lah :)

*Kalau korang perasaan mama dia pun bergaya sakan :) "mana tak tumpahnya gaya fesyen kalau bukan ke anaknya"~~~> ada ke peribahasa ini??Ghasak!!

=
=
=
=
=
=
=
Aku harap Katie Cruise baca entri "Suri Cruise Wannabe" lepas tue mana tahu dia terharu sangat sangat sebab aku buat entri khas untuk "Anak "dia .Mana tahu kitaorang boleh bertukar pandangan pasal fesyen fesyen ini & dress up kan baby Suri-----> Hey KATIE CRUISE & Baby Suri .I am Fatin,wanna drink tea together.muahahahahaha =)   ( BAJET SUNGGUH :D )

Aisyah lagi  style kalau pakai tudung
 chumel & ayu je kan =)
Tomey Tomey  bacin =)


MEKACEH KERANA BACA =)

SALAM & PEACE =)

MAY ALLAH BLESS YOU ALL =)


No comments:

Post a Comment