Thursday, June 16, 2011

Miss my adik kecik & Miss my friends ;)

ASSALAMUALAIKUM & HI ^^


HI =)

Miss.Love.Memory us together =)

Bestie ;)


I miss my friends so much :)
Can't wait to see them all in upcoming convocation :)
There are my bestie :)
I love them All :)
Thank you for always be my sisterhood :)
Be a good supportive :)
May Allah bless you guys ;)


MIRA MIROT
LOVE To spend time with you adik :)
Miss you so much :)

Mira mirot ,miss you =)

my adik kecik yang always bacin & me
i miss  adik kecik :)

Sister forever =)

Kami suka buat pose yang tak semegah ini ;)
Kami rasa ohsem :)

Adik :)
Thanks you so much for everything ya'
Love to spend  time  with you
especially gossiping :)
Hahahaha :)
Belajar rajin rajin budak kecik :)
Jaga diri,Jaga solat & jaga tingkah laku ~ayat skema daripada kakak kau :)
Don't Nottie Nottie
be SKEMA okey :)


Mekacih baca ;)
May ALLAH Bless you guys :)
Salam & Peace :)

No comments:

Post a Comment