Monday, May 30, 2011

Alhamdulilah :)



Assalamualaikum & Hi :)

Hello :)
Weeeeweee, I'm in the good mood  :)
And i hope you guys have great day today :)
Huhuhu,what a day :)

Hari aku baru sahaja mulakan kerja :)
Penat tapi best :)
So far attitude patient okey~okey sahaja :)
and my colleague ,alhamdulilah okey :)
Insya Allah,mudah~mudahan semuanya akan berjalan dengan lancar :)
Hopefully :)
Amin :)

Oh, bye the way :)
Alhamdulilah rezeki saya bertambah~tambah :)
Syukur kepada Allah yang memberi rezeki :)
Tadi baru buka email,sahaja je nak mengonjeng tengok email.
Tiba~tiba ada suatu email :)
Apa lagi,gelojoh lah aku membukanya :)
Buka~buka ,ada interview dari government hospital in singapore..
Pergh!!aku memang berhajat nak berkerja dekat oversea.
Alhamdulilah,email aku berbalas :)
Syukur sangat :)

Dulu dah dapat interview untuk kerja dekat singapore as a Staff Nurse,
aku terpaksa tolak
sebab orang tue dah email awal~awal tak  boleh pakai tudung  dalam working hour :(
Terpaksa aku tolak.
Now,aku sahaja nak mengonjeng pergi ke interview tue untuk improve my confident :)
on 26 june2011 :)
Eceeeeeeeee~


Hari itu ada lagi interview dari Malaysian Dialysis organization..
Hehehehehe,tapi terpaksa tolak kot :(
Tapi,maybe not :)
Akan dipikirkan :)


But my ultimate goal is......."Saya mahu kerja dekat Arab :)
Gaji berkepuk~kepuk,staff nurse pakai  jubah bila working hour"
Yang best sambil berkerja boleh curi masa menziarah ke bumi Arab.
Who know, one day dapat menjejak kaki ke kaabah.
Amin :)mudah~mudahan ada rezeki ke sana :)
Pastu kalau ada rezeki boleh menjejaki kaki ke Syria :)
Syria Para bumi Anbia :)


Bila dah kerja, rezeki bertambah~tambah :)
Amin :)
Syukur Sesangat :)
Sekarang kena buatpilihan yang terbaik sahaja.
Dont forget,please pray for me :)
Alhamdulilah :)

Now,I need you guys Pray for me :)
Semoga cita~cita aku nak pergi ke Arab tercapai :)
Amin :)
Alhamdulilah :)


Mood Happy :)
Tempek picture untuk perhiasan :)
My ultimate goal,to work in Arabic :)
Amin :) Mudah~mudahan :)


Mekaceh kerana baca:)
May Allah Bless you All :)
Salam & peace :)

No comments:

Post a Comment