Tuesday, May 17, 2011

Twitter account ??Ha??Macam dah berkubur :)

Assalamualaikum & Hi :)

I have twitter Account but just account :)
I never use a twitter Account cause i dont understand the function lor :)
Seriously!
Twitter is cool :) but i'm so stupid to understand & i dont have any friend that use a Twitter social networking.

Banyak Kawan aku pakai "Face The Book "
Hanya 3 orang sahaja yang pakai Twitter :)
So,macam mana nak bertwit~twit nie :P
Haiyak :)
personally, aku bukak account Twitter hanya bajet untuk bertwit~twit Dengan Perdana menteri
~Bajet Bukan~
Sampai sudah,berkubur je lah akaun twitter tue :)
Twit~twit dengan perdana menteri kemana ,aku kemana :P
Hahaha :)sampai sekarang Twitter account tak terusik.

Tapi memang aku tak faham dengan sistem twitter.
System dia macam follow2 kan?
so, aku follow mana yang aku rasa best je nak~nak Celebrity :)

Tapi aku dah lupa nama sign up aku kat dalam twitter.
Hambik :P
Alamatnya memang berkuburlah twitter aku :)

P/S:Aku berbesar hati kalau korang add  aku dalam FaceBook :)
Meh2 kita berfacebook :)

Tapi aku memang teringin  nak pakai akaun twitter :)
So ,sekarang aku mesti figure out how to use Twitter :)
Supaya misi aku nak bertwit~twit dengan Perdana Menteri tercapai :)
Aku nak bertwit~twit dengan Pm untuk bincangkan masalah rakyat :P
Bajet kan :)


Mekaceh read this entry :)

May Allah bless You All :)

Salam & Peace :)






2 comments: