Wednesday, May 25, 2011

Edisi Mengepam,Menternak lemak yang sudah terternak ,MengePos lemak & celebrate belated birthday kak Dewi :) Terbaek dari ladang From Mr Butcher & Steak Parlour :)


Assalamualaikum :)

Hey Guys :)
I hope you guys in good mood & good day :)
Recently, i rarely not updated any entry in my blog >.<
kindly busy~ eceeeee >.<
busy ke?? oh,by the way ,saya dah dapat new job ...
Yeah,i'm love it :)
At TTDI~ Family Podiatry Centre as Staff Nurse :)
Yeah,this centre is a Private Practice 
Alhamdulilah  lah aku dapat job,kalau tak!tanam anggur yang tak tahu bila nak dapat hasilnya >.<

By the way :)
Token appreciation again :)
Sesiapa yang berblogwalking ke blog saya :)
Mekaceh ye,jasa korang aku ku kenang :)
Thanks reading :)

Last couple week, i had amazing dinner/birthday party for my beloved Kakak Ipar ,
Kak Dewi sayang :) May Allah bless you :)
Oh..Oh..Oh...
The Food so Damn Amazing :)
Wey,memang tahap maksimum lah aku cakap :)
TerbaeK giler WooooK !
Pergh,cukup rasa&cukup sempurna :)
Kalah Hotel 5 bintang :)
Memang terbaek :)
Aku bagi 8/10 untuk food dia :)
Dah lah Murah,sedap pulak tue :)
TerbaEEEEEEEEk !

Thanks to Emak & Ayah yang menjadi Paymaster for this event :)
kalau boleh jadilah paymaster selalu~Lalalala :)
Jasa Mu dikenang Emak & Ayah :)
Kurang ajar betul....Kalau emak aku tersesat baca blog nie,idak nya  dia kata macam ini
"Agak~agak lah Paymaster tue,Emak je belanja..Kau ,bila lagi"??
Hahaha, gasak,hambik!Apa  lah aku nak jawab >.<

By the way kitaOrang mengepam,menternak lemak yang sudah diternak &
mengepos lemak  di Mr Butcher& Steak Parlour :)
Dah lah sedap,yang penting murah & Halal dik Non 
Kalau Korang tersesat dekat Putra Heights nie,
singgah lah makan kat tempat nie :)
Aku tak tipu
Western Food dia  memang TerbaeeeeeK :)
JANGAN RISAU,Chef dia orang Islam :)
Insya ALLAH 100 % halal :)

Meh lah usha2 picture nie :)


~Mempersembahkan ~ 

Semua menu dia sedap + Murah pulak tue :)

Masuk~masuk kedai dah jumpa benda nie~ Kind cOol kan :)
Meh2,pilih2 :) Macam2 ada :) kecuali yang Tutttt..Tutt.

kalau bole semua  yang ada dalam fridge ini,aku nak melantak.

Haekal bacin yang pose kat situ~
Bajet Chumel lah tue :)

The meat :) Gila kentang TerbaeeeeK & Fresh dari ladang .

Meat Again :) yang nie daging kambing Kot :)
Masak Staek ,mesti best :)

meat again :)

Terliur beb..


The sauce :)



Black paper yang terbaek dari ladang :)

sauce yang terbaek dari ladang :)

Dessert~ I'm love it :)
Ice cream cake :)
TerbaEEeeeeK wOoook :)

I want them All >.<

Chumel kan decoration nie :)



Paymaster >.< hahaha,Emak & Ayah sayang kamu berdua :)
My sayang,my chenta & my love :)
my emak :)

My ayah :)

Family :)
2 budak bacin :)
Angah & mira :)

Owh,my mummy& my ayah :)

Birthday gurls with her family :)
Haekal bacin,Angah gonjeng,umayr gambeng & kak dewi :)

Sama tak???Sentap nyah,orang selalu cakap emak aku nie kakak aku :)

Budak nie nampak je chumel tapi jangan tertipu dengan dia .
Dia kuat ngembeng >.<
And his world,he only know her mum,ayah &  his abang :)

Umayr Dengan Mama :) Geram dengan Budak nie,dalam hati ada taman
Umay nie kuat nangis >.<

Kak dewi yang chantek :)

Bajet cute :) wakakaka :)
Mira bacin :)

Budak bacin & me :)


emak ,keep thinking !

How to spoil the picture...
Ask my brother >.<

The Damn sUper Sedap Western Food
The Food lah :)
~mine,ayah,mira & kak Dewi~ I like :)

Salmon:) Weeeeeeeewee ,sedap giler :)

Emak punya :) aku lupa nama makanan nie...Tapi memang
terbaEeeeeek :)

Haikal Punya :)
I like~~weeeewee,sedap siot :)

Chicken saUce kot..Entah,aku lupa lah :)
tapi memang sedap giler..Aku tak bohong :)  

Bibik Punya :) shoulder lamb
Terbaeeek lah,bila makan steak nie...
daging dia lembut + Fresh dari ladang :)

Memang sedap sampai menjilat jari+kuku+tangan & ibu kaki

Angah Punya makanan
~The Burger~


Ini bukan burger biasa :)
Terbaeek & superb :)


juice water,WeeeeeeWeee :)
From the left,mira~guava juice,in the middle ~orange Juice(bibik)
Mine~ Apple Juice :)

Emak punya BB :)

The sauce~ TerbaeEeeek dari ladang & the mustard yang okey2 je:)



Memang makanan kat sini murah.
Mana nak dapat ikan salmon sebesar itu dengan harga Rm 25 :)
Shoulder lamb yang tak silap 20hinggit....
Haekal punya makanan yang berharga Rm 15 Hinggit..
Ce ceita mana nak dapat murah macam nie??
Kalau korang makan kat Victoria station,belum tentu dapat harga macam nie.
Bajet mesti mahal kan & yang tentu halal tak???

Memang Enjoy Tahap maksimum time makan kat situ..
Semua aku melantak,dari haekal punya,emak sampai bibik   pon
aku nak merasa :)
Yang bestnya :) Makanan nie serve betul~betul panas:)
layan siot :)
Memang terbaek lah,aku tak tipu :)
Bila makan,Feel  terlebih :)
Apa yang penting makanan dia memang fresh,sedap , High Class 
Halal :)

P/S : bila korang tersesat kat Putra Heights,singgah lah makan dekat
Restoran Western Mr Butcher & Steak Parlour .
Aku tak Tipu,makanan kat sini memang sedap :)


May Allah bless You Guys :)

Mekaceh kerana baca :)

Salam & Peace U'olls :)

2 comments: