Sunday, May 29, 2011

My adik,my sayang & my chenta =Mira Mirot Bacin :)

3 dara pingitan :)Mira,me& kak long :)

Mira & Me :) Mira sangat chumel :)

I miss my adik so much :)

Teman mengonjeng terbaeeeek :)

Assalamualaikum & Hi :)

I hope you guys in a Good Mood & Good day ;)
May Allah bless you guys All day :)Insya Allah & Amin :)
Token appreciation to all readers yang terjah ke blog ini :)
Mekaceh kerana sudi mengonjeng ke blog ini :)
May Allah bless you everyday & everynight :)

Now, i feel lonely :(
I feel empty :)
Eceee~Empty ke??
hahhaaha, i miss my adik so much :)
Really :)
Adik,cepat balik :) I need you..Hahaha,termuntah kalau adik aku tersesat baca blog ini.

Tapi aku memang rindu dekat budak emo ini..
T_______________________T
Rindu sebab takde siapa nak gaduh.
Rindu lagi sebab takde sape nak mengonjeng dengan aku lepas ini.
Rindu sebab aku kena tidur sorang~sorang malam ini.
Rindu takde sape nak dengar keluh kesah aku lagi.

Lepas tiada lagi dengar ayat macam ini 
"Kak chik ,bangun solat subuh~solat subuh paling susah aku nak bangun~thank kat adik aku sebab rajin kejutkan aku"

Tiada lagi aku memekak~memekak macam ini
"Kau asyik sepahkan bilik je,rimas aku tengok"
"Mira,kau sepah~sepah kan bilik je"
"Mira,jangan lambak~lambakan baju tue,angkat masuk dalam baldi"
Sedih siot,lepas  ini aku dah senyap.
Tak bole lah aku nak bising2 lagi :(

Aku memang rindu,
mula aku nak touching ini :(
Touching sebab aku  dah takde teman untuk mengonjeng :(
Rindu sangat dengan budak bacin ini.

Hahaha,belum satu hari,gasak kalau dah seminggu!!!
Adik kalau baca ini,aku nak pesan belajar rajin~rajin :)
Ingat pesan Emak & Ayah 
Gapai cita~cita kau tue :)
Gambate!!aku tahu kau boleh :)

Jangan kau nak mengonjeng dekat UTM itu :)
Yang penting study smart + Hard :)
Jaga tingkah laku :)
~ecee~

Aku memang sayang bangat dengan adik aku ini.
walaupun selalu jugak gaduh dengan budak bacin ini.
tapi lepas tue cepat baik :)
Rindu dekat kau budak bacin :)
Nanti aku belanja kau tutti fruite :)

Antara kegunaan & manfaat adik aku ini

@Teman shopping.
@Teman Gaduh.
@ Teman Meluahkan Perasaan.
@ Teman Mengonjeng
@Teman Tidur
@ Teman TerbaeeeK untuk meluahkan keluh ~kesah aku.

Adik   aku memang adik yang terbeeeeek
The best among the best :)
Miss u adik bacin
Baru hantar dia masuk U
Belum 1 hari dia takde,tapi dah rindu.
Nak~nak aku dengar lagu rindu by Hijjaz ,lagis sadis T____________T

P/S:Aku tengah sedih masa lipat baju adik aku tadi.
plus tengah feel layan lagu rindu by hijjaz .
Mula hendak nangis.Okey!BYE!

Mekaceh baca :)
May Allah bless you guys :)
Salam & Peace :)




No comments:

Post a Comment